safe_image10417270_512268325567723_512267758901113_54372_2399_b

safe_image

____________________________________

Bila shuba Kufr ayataon aur nishanio say moo-e phairna hai yoon haq ko haqdar say juda kerna hai

Tareekh Islam ko agar tatolay toe biddaat baad az Rasool aik aam si baat lugtee hai

yeh is leeay kay phir shariat-e-Rasool ko sunnat ka libadah dey ker her us shaks nay baghair-e-haq sunnat k naam per biddaat ko anjaam dea jis ka who qataun haq nahee rukhta tha

yoon aghaz aur ibtida ali un wali Allah kay inkaar aur munkunto mola ki nafi say huee aur phir her us baat ko jis ko quran aur Rasool nay wajib aur zahir kia ko mukhfi aur qataa kerdea

aur yoon phir deen jin ki meeraas thee un say juda kerkay un loagon k taabey hua jin ki nusl aur abao ajdaad ko quran kuch is terha wazeh kerta hai

اور جن عورتوں سے تمہارے باپ نے نکاح کیا ہو ان نکاح مت کرنا

(مگر جاہلیت میں) جو ہوچکا (سوہوچکا)

یہ نہایت بےحیائی اور (خدا کی) ناخوشی کی بات تھی۔ اور بہت برا دستور تھا
[4:22] جالندہری

تم پر تمہاری مائیں اور بیٹیاں اور بہنیں اور پھوپھیاں اور خالائیں اور بھتیجیاں اور بھانجیاں اور وہ مائیں جنہوں نے تم کو دودھ پلایا ہو اور رضاعی بہنیں اور ساسیں حرام کر دی گئی ہیں

اور جن عورتوں سے تم مباشرت کر چکے ہو ان کی لڑکیاں جنہیں تم پرورش کرتے (ہو وہ بھی تم پر حرام ہیں) ہاں اگر ان کے ساتھ تم نے مباشرت نہ کی ہو تو (ان کی لڑکیوں کے ساتھ نکاح کر لینے میں) تم پر کچھ گناہ نہیں

اور تمہارے صلبی بیٹوں کی عورتیں بھی اور دو بہنوں کا اکٹھا کرنا بھی (حرام ہے)

مگر جو ہو چکا (سو ہو چکا) بے شک خدا بخشنے والا (اور) رحم کرنے والا ہے

Yani jin ki nusl mein maa baap rishtay naato ki tameez na ho who is deen per deendar ki soorat shairat aur sunnat k thaikay daar bun baithay

Bayher soorat biddat maanwi aitbar say ‘her uss amal ko kaha jaata hai joe baadaz rasool tehrim ya tehreef ki soorat baghair—e-sand anjaam dee jai

Bus yahee who manzil hai jis kay irtikaab-e-safar say say pehlay manzilat ka tayyun bohut zaroori hai aur manzilat bilashuba Muhammed –o-ale-muhammed (SAWAW) say jurree haqeeqat hai

Shariat-e-muhammedi mein jahan kitab nazil huee waha nisaab ko bhee manzilat hasil huee yoon Islam Aik aisay deen-e-fitrat per dikha jahan zaroorat ko khuwahish per foqiat aur khuwahish ko zaroorat kay tabey kerdea

اور خدا تو چاہتا ہے کہ تم پر مہربانی کرے اور جو لوگ اپنی خواہشوں کے پیچھے چلتے ہیں وہ چاہتے ہیں کہ تم سیدھے راستے سے بھٹک کر دور جا پڑو

[4:27] جالندہری

yoon insani zarooriat aur khuwahishat ka ahtram kuch is terha kia k halal ko namm-e-khuda ki sanad aur haram ko ghair-e-Allah say munsoob kerdea gaya

Goya Jiaz aur najaiz ko sharait , kitab aur sunnat kay aiwanao say jorr dea gaya

aisay hee aik amal mein jahan sharab ,zana aur bohut say iqsam kay ahkaam -e-shariat nay aik Qaida lea wahan Aurat aur us say juree khuwahishat ko bhee deen nay aik libas aur libadah ata kia yoon khuwahish ko zair-e- shariat zaroorat ki manzilat say aisay jorra k phir who deen ka hee aik hokum bungaya

bus yahee zarooraat who haqeeqat hai jisay Mutaa-un-nisa ka naam ata hua yoon aqd-e- munqata ka who silsila jaiz qarar hua jis mein haq-e-mehr nay auarat aur merd kay talluq ko sanad-e-deen dey ker kitabi hokum ki soorat raij aur nifaaz kia Aisay k

یہ حکم) خدا نے تم کو لکھ دیا ہے

[4:24] جالندہری

magar waa-aey ho un loagon per jinhu nay deen ko aik baar phir upnay abao ajadad say juree zana aur ghina ki riwayat per daal dea aisay kay hokum-e-khuda ko munsook aur biddat ko nisaab banadea

خدا چاہتا ہے کہ (اپنی آیتیں) تم سے کھول کھول کر بیان فرمائے

اور تم کو اگلے لوگوں کے طریقے بتائے

اور تم پر مہربانی کرے اور خدا جاننے والا (اور) حکمت والا ہے
[4:26] جالندہری

baredeegar muta deen mein ayaton say juree who haqeeqat hai jis ko Khuda nay wazeh aur ayan kerdea aur yoon hamari khulqat aur uss say juree kumzoario ko is terha bayan kia k

خدا چاہتا ہے کہ تم پر سے بوجھ ہلکا کرے اور انسان (طبعاً) کمزور پیدا ہوا ہے
[4:28] جالندہری

Zail mein woh ayaat derj hain joe islam mein Mutta un nisa k riwaaj aur dastoor say juree hain joe bilshuba shariat ki soorat Kitaab ka hissa hain aisay k

یہ حکم) خدا نے تم کو لکھ دیا ہے
[4:24] جالندہری

Meri nazar mein Hukum-e-khuda wanda ko kufr ki nazar say dekhnay walay bilashuba kafir hain

Mutaa Islami terz-e-fikr ki woh tasweer hain jis mein rishto ko deen k tabey kia jaata hai yoon aurat aur merd ko mubashrat ki hudo mein bhee deen k taqazo ko malhooz rukhnay ka ders dea jaata hai

اور شوہر والی عورتیں بھی (تم پر حرام ہیں) مگر وہ جو (اسیر ہو کر لونڈیوں کے طور پر) تمہارے قبضے میں آجائیں
[4:24] جالندہری

(یہ حکم) خدا نے تم کو لکھ دیا ہے
[4:24] جالندہری

اور ان (محرمات) کے سوا اور عورتیں تم کو حلال ہیں اس طرح سے کہ مال خرچ کر کے ان سے نکاح کرلو بشرطیکہ (نکاح سے) مقصود عفت قائم رکھنا ہو نہ شہوت رانی

[4:24] جالندہری

تو جن عورتوں سے تم فائدہ حاصل کرو ان کا مہر جو مقرر کیا ہو ادا کردو اور اگر مقرر کرنے کے بعد آپس کی رضامندی سے مہر میں کمی بیشی کرلو تو تم پر کچھ گناہ نہیں بےشک خدا سب کچھ جاننے والا (اور) حکمت والا ہے

[4:24] جالندہری

اور جو شخص تم میں سے مومن آزاد عورتوں (یعنی بیبیوں) سے نکاح کرنے کا مقدور نہ رکھے تو مومن لونڈیوں میں ہی جو تمہارے قبضے میں آگئی ہوں (نکاح کرلے)

[4:25] جالندہری

اور خدا تمہارے ایمان کو اچھی طرح جانتا ہے تم آپس میں ایک دوسرے کے ہم جنس ہو

[4:25] جالندہری

تو ان لونڈیوں کے ساتھ ان کے مالکوں سے اجازت حاصل کرکے نکاح کر لو اور دستور کے مطابق ان کا مہر بھی ادا کردو بشرطیکہ عفیفہ ہوں نہ ایسی کہ کھلم کھلا بدکاری کریں اور نہ درپردہ دوستی کرنا چاہیں

[4:25] جالندہری

پھر اگر نکاح میں آکر بدکاری کا ارتکاب کر بیٹھیں تو جو سزا آزاد عورتوں (یعنی بیبیوں) کے لئے ہے اس کی آدھی ان کو (دی جائے
)
[4:25] جالندہری

یہ (لونڈی کے ساتھ نکاح کرنے کی) اجازت اس شخص کو ہے جسے گناہ کر بیٹھنے کا اندیشہ ہو اور اگر صبر کرو تو یہ تمہارے لئے بہت اچھا ہے اور خدا بخشنے والا مہربان ہے

[4:25] جالندہری

خدا چاہتا ہے کہ تم پر سے بوجھ ہلکا کرے اور انسان (طبعاً) کمزور پیدا ہوا ہے

[4:28] جالندہری

یہ حکم) خدا نے تم کو لکھ دیا ہے

[4:24] جالندہری
(Dr Raza)